Het e-mailadres voor mijn financiële documenten aanpassen

We versturen uw betalingsaanvragen, facturen en creditnota's naar de contactpersoon van uw facturatiepunt.

Die persoon kunt u gemakkelijk aanduiden of veranderen door de volgende stappen te volgen:

  1. Ga naar uw klantenwebruimte
  2. Kies in het keuzemenu rechts bovenaan voor "Mijn onderneming" > "Mijn structuur"
  3. Kies het facturatiepunt waarvoor u de contactpersoon wilt aanpassen. U ziet ook meteen wie de huidige contactpersoon is:

     

  4. Voeg een nieuwe contactpersoon toe of duid een andere contactpersoon aan
  5. Druk op "Opslaan"

Vanaf het moment dat u uw keuze hebt opgeslagen, sturen wij de financiële documenten naar de nieuw gekozen contactpersoon.

Zelfde contactpersoon, ander e-mailadres?

Indien u het e-mailadres van de huidige contactpersoon wilt veranderen, dan doet u dat via het keuzemenu rechts bovenaan, waar u kiest voor "Mijn onderneming" > "Mijn contactpersonen"

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.