Het verzendadres van mijn kaarten aanpassen

Wij versturen de kaarten voor medewerkers naar het adres van uw Leveringspunt.

Dat adres kunt u gemakkelijk aanpassen door de volgende stappen te volgen:

  1. Ga naar uw klantenwebruimte
  2. Kies in het keuzemenu rechts bovenaan voor "Mijn onderneming" > "Mijn structuur".
  3. Kies het leveringspunt waarvoor u het adres wilt aanpassen. U ziet ook meteen wat het huidige adres is:

     

  4. Pas het adres aan
  5. Druk op opslaan

Vanaf het moment dat u uw keuze hebt opgeslagen, sturen wij de kaarten naar het nieuw gekozen adres.

 

U hoeft geen kaarten te bestellen

Een dag na uw eerste bestelling volgt automatische een kaartbestelling voor al uw medewerkers die nog niet in het bezit zijn van een Edenred-kaart!

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.