Mijn contactpersonen beheren

Welke e-mails ontvangen mijn contactpersonen ?

Wij onderscheiden 2 soorten contactpersonen binnen uw bedrijf:

  1. Een Financieel Contact: Deze contactpersoon is gelinkt aan één of meerdere facturatiesites. Hij of zij krijgt de volgende e-mails toegestuurd:
    • Aanvragen tot voorafbetaling
    • Facturen
    • Creditnota's
  2. Een Contact voor bestellingen: Deze contactpersoon is gelinkt aan één of meerdere leveringssites. Hij of zij krijgt de volgende e-mails toegestuurd:
    • Bevestiging van de bestelling
    • Aanvraag tot kaartactivatie
    • Informatie over de vernieuwingsbestellingen
    • Aanvraag tot bevestiging van vervangkaartbestellingen
    • ...
Mijn contactpersonen wijzigen

Het is mogelijk om een contactpersoon toe te voegen of aan te passen via uw MyEdenred-Klantenruimte. Daarvoor gaat u naar 'Mijn onderneming'> 'Mijn contactpersonen'

 

Hier ziet u welke contactrol bij welke contactpersoon hoort: 

In bovenstaand voorbeeld is contactpersoon AB zowel een Financieel Contact als en Contact voor bestellingen. Hij zal dus alle e-mails ontvangen voor de sites die opgelijst staan onder zijn rol.

Contactpersoon YZ is daarentegen alleen maar een Financieel Contact en ontvangt dus alleen maar de aanvragen tot voorafbetaling, facturen en creditnota's en dat voor één facturatiesite die opgelijst staat onder zijn rol.

Via dit scherm is het ook mogelijk om extra contactpersonen toe te voegen of om bestaande contactpersonen te beheren. U kunt bijvoorbeeld rollen/sites toevoegen of verwijderen

 

NB: Een site moet minstens één contactpersoon hebben. U kunt een contactpersoon dus niet verwijderen als er geen andere contactpersoon bestaat voor die site.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.