Welke mogelijkheden biedt de Klantenruimte mij?

Via uw klantenruimte kunt u, naargelang de rol die u is toegekend, van de volgende functies gebruikmaken:

  1. Bestellingen plaatsen. Meer informatie
  2. Bestellingen opvolgen
  3. Uw medewerkers beheren
  4. Nieuwe kaarten voor uw medewerkers activeren. Meer informatie
  5. Uw vertegenwoordigers beheren:
    • Vertegenwoordigers aanmaken die ook toegang krijgen tot uw Klantenruimte
    • Restricties opstellen m.b.t. tot de toegang die deze vertegenwoordigers hebben. Meer informatie
  6. De structuur van uw onderneming aanpassen. Meer informatie

U kunt de handleiding voor  MyEdenred hier raaplegen

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 3 van 7
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

4 opmerkingen
  • Een paar opmerkingen:
    Hoe zoek je een werknemer snel op?

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Als je een werknemer op non actief zet, word je terug naar boven van de lijst "gekatapulteerd" dus je moet steeds zelf onthouden welke werknemer de volgende was en dan helemaal opnieuw die lijst doorlopen? Is er geen effecientere manier?

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Ik merk dat er voor nieuwe werknemers steeds 2records worden aangemaakt? Wat is de oorzaak hiervan?

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Nieuwe werknemers hun huisnummer staat in hetzelfde veld als hun adres, waardoor er steeds een fout gegenereerd wordt?

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink

Artikel is gesloten voor opmerkingen.