Hoe activeer ik de kaart van mijn medewerker?

Opgelet!

Activeer enkel de kaarten die effectief ontvangen zijn. Zo voorkomt u misbruik van de kaart en het daarbij horende saldo. Hierdoor zou de kaart immers geblokkeerd moeten worden om zo een nieuwe kaart aan te vragen (meer info).

Activatie van verschillende kaarten uit eenzelfde bestelling

Om verschillende kaarten van dezelfde bestelling te activeren, meldt u zich aan op uw klantenwebruimte op www.MyEdenred.be.

Klik onder “Bestellingen” op “Voorgaande bestellingen”. Daarna drukt u in het veld “mijn te activeren kaarten bekijken” op de knop om de kaartbestellingen terug te vinden. De bestelreferentie vindt u terug in de linkerkolom.

Vervolgens klikt u op het icoontje om de kaarten van die bestelling te activeren.

Activatie van een kaart voor één specifieke medewerker

Om een kaart van een specifieke werknemer te activeren, meldt u zich aan op uw klantenwebruimte op www.MyEdenred.be.

Klik onder “Onderneming” op “Mijn medewerkers”. Naast de titel "Naam" ziet u een filterknop waarmee u op naam kan filteren. 

Dubbelklik op de medewerker om zijn medewerkerfiche en kaartinformatie te zien. Klik in de medewerkerfiche onderaan bij "Informatie producten" op "Kaart" en vervolgens op de knop "Activeren".

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 3
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.