Medewerkers die geen deel meer uitmaken van uw onderneming kunt u desactiveren. Hiervoor meldt u zich aan op uw klantenruimte en kiest u onder “Mijn onderneming” voor het scherm “Mijn medewerkers”:
U komt terecht op het overzicht van al uw medewerkers. Aan de rechterkant van het overzicht vindt u de kolom “Status”. Om een medewerker te desactiveren, klikt u op het groene knopje:
De medewerker zal niet meer in uw lijst voorkomen. Indien hij nog over een actief saldo beschikt, of nieuwe opladingen ontvangt van een andere werkgever, heeft deze actie geen gevolg op het gebruik van zijn kaart.
Als u de medewerker in de toekomst opnieuw wenst te activeren, kan u op kolom “Status” de filter wijzigen zodat de inactieve medewerkers opnieuw zichtbaar zijn. Door op hetzelfde knopje te klikken, kan u hem opnieuw activeren.
Een medewerker wordt ook automatisch opnieuw geactiveerd wanneer hij in uw bestelling voorkomt.
Opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.