Hoe kan ik bestellen?
Uw eerste bestelling verloopt best via uw klantenruimte.
Meer informatie over het plaatsen van de bestelling zelf, kunt u hier vinden.
Wat kan ik bestellen?
- Ziet u de mogelijkheid niet om Edenred Maaltijd te bestellen? Neem dan contact op met uw commercieel verantwoordelijke om een contract af te sluiten.
- Hebt u al een klantenruimte en u wilt voor de eerste keer Edenred Eco, Edenred Geschenk of Edenred Sport & Cultuur bestellen, dan kan dat zonder contract! U gaat gewoon naar "Bestellingen" en klikt op het product dat u wenst te bestellen.
Moet ik zelf Edenred-kaarten bestellen?
- Neen, wij plaatsen de bestelling automatisch voor u, nadat u een bestelling Edenred Maaltijd, Edenred Eco, Edenred Geschenk of Edenred Sport & Cultuur hebt doorgestuurd.
- Medewerkers die al een Edenred-kaart hebben van een vorige werkgever, krijgen geen nieuwe kaart. Zij kunnen hun Edenred-kaart gewoon blijven gebruiken.
Voor wie kan ik bestellen?
- Voor alle medewerkers die u al hebt toegevoegd aan uw onderneming.
- Voor alle (nieuwe) medewerkers die u toevoegt tijdens de bestelling.
- Voor alle (nieuwe) medewerkers die u in uw (Excel)bestelbestand hebt opgelijst. Wij voegen de nieuwe personen dan automatisch toe aan uw structuur.
Opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.