Jeremy Schepens
Artikelen
-
Mijn contactpersonen beheren
Welke e-mails ontvangen mijn contactpersonen ? Wij onderscheiden 2 soorten contactpersonen binnen uw bedrijf: Een Financieel Contact: Deze contactpersoon is gelinkt aan één of meerdere facturat...
-
Hoe wijzig ik het adres van mijn bedrijf?
Surf naar MyEdenred.be om zich aan te melden op uw klantenruimte en kies bij "Mijn onderneming" het scherm "Mijn structuur". Aan elke onderneming is een structuur gekoppeld dat uit de volgende adre...
-
Verschillende webruimtes koppelen
U kunt gemakkelijk meerdere MyEdenred-klantenwebruimtes aan elkaar linken. Zo kunt u snel tussen verschillende bedrijven schakelen. Volg deze stappen om de webruimtes te koppelen. Log in op één va...
-
Hoe betalen werknemers hun deel van Edenred Maaltijd?
Edenred factureert uw onderneming voor de totale waarde van Edenred Maaltijd. De werkgever schiet dus het persoonlijke deel van Edenred Maaltijd voor aan elk van zijn werknemers (we kunnen dit deel...
-
Hoe kan ik de zichtwaarde van Edenred Maaltijd wijzigen?
U kunt het dagbedrag van uw maaltijdcheques direct bij uw volgende bestelling wijzigen in uw klantenruimte MyEdenred.be. Wanneer u uw bestelling plaatst, geeft u het bedrag van uw keuze aan in het ...
-
Klant worden voor Edenred Sport & Cultuur
U hoeft de volgende stappen volgen met behulp van deze contactformulier: Kies het profiel "Werkgever" Kruis het vakje "Ik wil graag klant worden voor een nieuw product" aan om het formulier i...
-
Zal de bijdrage van mijn werknemers stijgen als ik de zichtwaarde verhoog?
De maximumwaarde van maaltijdcheques in België is vastgesteld op maximum 8 euro per dag per werknemer. Het bedrijf is vrij om de dagelijkse waarde van de Edenred Maaltijd te bepalen. De bijdrage va...
-
Waarom de maximale zichtwaarde van maaltijdcheques toekennen?
Maaltijdcheques zijn een essentieel onderdeel van het salarispakket. Ze staan in de top 3 van de lievelingsvoordelen die de Belgen verkiezen, en vormen dus een belangrijke troef om uw werknemers aa...
-
Ik werd onderbroken terwijl ik online mijn bestelling plaatste
Hebt u uw bestelling onderbroken voordat ze bevestigd werd? U vindt ze gemakkelijk terug onder 'Mijn onvoltooide bestellingen' op de startpagina. U hebt twee opties: Wis de bestelling door op de k...
-
Hoe vraag ik een domiciliëring aan?
Gelieve de onderstaande stappen te volgen: Vul het SEPA-document in en onderteken het. Ga naar dit formulier en: Selecteer de reden "Domiciliëring" Upload het ingevulde SEPA-document als bijlage ...