U kunt uw producten (Ticket Restaurant, Ticket Ecocheque, Ticket Compliments…) bestellen

U kan uw bestelling plaatsen volgens de gebruikelijke procedure via uw sociaal secretariaat (papieren en elektronische cheques) of via uw extranet MyEdenred.be (elektronische cheques, rechtstreekse invoer via uw klantenzone of upload van een Excel bestelbestand).

Het is voorlopig niet mogelijk om bestellingen te plaatsen op het Cortex-platform (papieren cheques) noch om ons bestelbestanden per e-mail te versturen (papieren en elektronische cheques).

Zelfs als u gebruikelijk papieren cheques bestelt, kan u ervoor opteren elektronische cheques te bestellen. Dit kan 24u/24, 7d/7. De omschakeling van papieren cheques naar elektronische cheques is erg eenvoudig bij Edenred en we begeleiden u bij elke stap. Ontdek alle voordelen van elektronische cheques op https://www.edenred.be/nl/werkgever

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.