Hoe kan ik Mobility-kaarten blokkeren?

U kunt actieve, inactieve en tijdelijk geblokkeerde kaarten kunnen permanent blokkeren via de klantenwebruimte.

Een enkele Mobility-kaart blokkeren
  1. Selecteer Kaarten & Fondsen> Account- en kaartenbeheer in het menu.
  2. Zoek de kaart die u wenst te blokkeren en klik op "Blokkereren".
  3. Selecteer de reden voor het blokkeren van de kaart in de keuzelijst.
  4. Klik op "Bevestigen".
  5. (insert picture)

Met de functionaliteit om de kaart te blokkeren kunt u ook:

  • Het saldo van de kaart opnieuw instellen: het resterende bedrag van de geblokkeerde kaart wordt overgeboekt naar een van de rekeningen van het bedrijf
  • Vervang de kaart: in het geval van een anonieme kaart, kunt u een bestaande kaart kiezen als de vervangende kaart; in het geval van een persoonlijke kaart, kunt u een nieuwe kaart bestellen.

Als u ervoor kiest om de kaart niet te vervangen op het moment van de blokkering, kunt u dit later doen door op de knop "Vervangen van een geblokkeerde kaart" te klikken.

Meerdere Mobility-Kaarten blokkeren

Actieve, inactieve en tijdelijk geblokkeerde kaarten kunnen ook in bulk worden geblokkeerd.

  1. Zoek de kaarten die u in bulk wilt blokkeren met de zoekfilters en klik op Zoeken.
  2. Selecteer de kaarten die u wenst in bulk te blokkeren en klik op de vervolgkeuzelijst boven de tabel Bedrijfskaarten
  3. Selecteer de actie Blokkeer kaarten in de vervolgkeuzelijst.
  4. Kies of u de kaarten wilt vervangen of niet en of u de tegoeden van de kaarten wilt resetten.
  5. Klik op "Bevestigen" om de kaarten te blokkeren
  6. De kaarten zijn geblokkeerd.
    Een bevestigingsmail wordt naar uw e-mailadres verzonden zonder bijgevoegde PDF.
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.