U kunt actieve, inactieve en tijdelijk geblokkeerde kaarten kunnen permanent blokkeren via de klantenwebruimte.
Een enkele Mobility-kaart blokkeren
- Selecteer Kaarten & Fondsen> Account- en kaartenbeheer in het menu.
- Zoek de kaart die u wenst te blokkeren en klik op "Blokkereren".
- Selecteer de reden voor het blokkeren van de kaart in de keuzelijst.
- Klik op "Bevestigen". (insert picture)
Met de functionaliteit om de kaart te blokkeren kunt u ook:
- Het saldo van de kaart opnieuw instellen: het resterende bedrag van de geblokkeerde kaart wordt overgeboekt naar een van de rekeningen van het bedrijf
- Vervang de kaart: in het geval van een anonieme kaart, kunt u een bestaande kaart kiezen als de vervangende kaart; in het geval van een persoonlijke kaart, kunt u een nieuwe kaart bestellen.
Als u ervoor kiest om de kaart niet te vervangen op het moment van de blokkering, kunt u dit later doen door op de knop "Vervangen van een geblokkeerde kaart" te klikken.
Meerdere Mobility-Kaarten blokkeren
Actieve, inactieve en tijdelijk geblokkeerde kaarten kunnen ook in bulk worden geblokkeerd.
- Zoek de kaarten die u in bulk wilt blokkeren met de zoekfilters en klik op Zoeken.
- Selecteer de kaarten die u wenst in bulk te blokkeren en klik op de vervolgkeuzelijst boven de tabel Bedrijfskaarten
- Selecteer de actie Blokkeer kaarten in de vervolgkeuzelijst.
- Kies of u de kaarten wilt vervangen of niet en of u de tegoeden van de kaarten wilt resetten.
- Klik op "Bevestigen" om de kaarten te blokkeren
- De kaarten zijn geblokkeerd.
Een bevestigingsmail wordt naar uw e-mailadres verzonden zonder bijgevoegde PDF.
Opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.