Hoe voeg ik nieuwe gebruikers toe?

U kunt op twee manieren gebruikers toevoegen via uw klantenwebruimte.

Manueel gebruikers toevoegen
  1. Selecteer Mijn Onderneming > Gebruikers beheren
  2. klik op "Nieuwe gebruiker"
  3. In de Algemene gegevens-tab geeft u de informatie in
  4. Klik op "Opslaan"
  5. U kunt de gebruiker nu ook beheers- of gebruikersrechten toekennen.
Meerdere gebruikers toevoegen via een XLS- of XLSX-file
  1. Selecteer Mijn Onderneming > Gebruikers beheren
  2. Klik op "Gebruikers Uploaden".
  3. Download de template via de knop en vul ze in.
  4. Laad uw ingevuld bestand in


De gebruikers zijn nu geïmporteerd in het Mobility-platform.

Als de gebruikers-ID nog niet bestaat op het platform, dan zal de gebruiker automatisch aangemaakt worden. Als de gebruiker wel al bestaat, dan wordt de informatie over de gebruiker geüpdatet.

Indien er fouten in uw bestand staan, krijgt u een mail met meer informatie. Enkel de correcte rijen uit het bestand worden dan geïmporteerd.

Enkel de template kan ingeladen worden. Andere bestanden zullen niet werken.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.