Moet ik Edenred-kaarten bestellen?

De bestelling van een kaart voor een nieuwe medewerker gebeurt automatisch. U hoeft dus geen kaarten te bestellen.

Bij de eerste productbestelling (van Ticket Restaurant, Ticket EcoCheque of Ticket Compliments), kijken wij automatisch na of uw medewerker reeds over een kaart beschikt. Dat doen we op basis van het rijksregisternummer.

  • Indien er reeds een kaart gelinkt is aan het rijksregisternummer, dan zal deze kaart opgeladen worden. Om te weten of uw medewerker al een kaart heeft, kunt u zijn fiche bekijken op uw klantenruimte.
  • Indien er nog geen kaart gelinkt is aan het rijksregisternummer, bestellen wij automatisch een kaart. Die komt toe binnen de 10 werkdagen na ontvangst van de betaling.

Opgepast

Als uw medewerker al een kaart had, maar deze kaart niet meer bezit, dan moet die kaart eerst geblokkeerd worden alvorens we een nieuwe zullen aanmaken. Uw medewerker kan die kaart blokkeren via deze procedure: Mijn kaart is verloren of gestolen.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.