De kaart van mijn medewerker werkt niet

Uw medewerker dient eerst onderstaande punten te controleren:

  1. Is de kaart geactiveerd (hij kan dit nakijken in het menu "Mijn kaart & mijn rekening beheren" op zijn persoonlijke wberuimte op www.MyEdenred.be of u kunt dit als werkgever ook nakijken via uw klantenruimte op www.MyEdenred.be)?
  2. Is het saldo toereikend?
  3. Aanvaardt de handelaar de elektronische Edenred-kaart (Ticket Restaurant, Ticket EcoCheque, Ticket Compliments)?
  4. Is de transactie in meerdere handelszaken mislukt?

Indien bovenstaande punten positief zijn en de kaart nog steeds niet werkt, dan dient uw medewerker ons een foto van zijn kaart door te sturen via dit online formulier.

Wij zullen vervolgens controles uitvoeren. Indien deze controles uitwijzen dat de kaart effectief defect is, zal een nieuwe kaart besteld worden en binnen de 10 werkdagen verzonden worden.

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.