We hebben de kaart van onze medewerker niet ontvangen

Opgelet!

Controleer eerst deze drie stappen via uw klantenwebruimte onder "Voorgaande bestellingen".

  1. Is er een kaartbestelling aangemaakt de dag nadat u één van onze producten hebt besteld? Zo niet, dan betekent dit dat uw medewerker al een Edenred-kaart heeft. U kunt één van de onderstaande processen volgen.
  2. Is de bestelling volledig uitgevoerd?
  3. Is de bestelling volledig uitgevoerd sinds meer dan 10 werkdagen?

 

Als de bestelling volledig uitgevoerd is sinds meer dan 10 werkdagen, zijn er twee manieren om een nieuwe kaart te bestellen 

    1. Bestel een nieuwe kaart online via uw KlantenWebruimte op MyEdenred.be.


      U kunt een nieuwe kaart voor uw werknemers bestellen via de bestelknop die beschikbaar is via "Mijn onderneming" > "Mijn medewerkers" > icoontje "actie".

      Klik vervolgens op de knop "Nieuwe kaart bestellen"

      Als de Edenred-kaarten van uw medewerkers naar het thuisadres gestuurd worden, controleer dan altijd het adres voordat u de bestelling bevestigt.

       

    2. Uw medewerker blokkeert zijn/haar kaart

      Dit kan via telefoon (IVR) op 02 702 20 02 of via zijn/haar persoonlijke webruimte op MyEdenred.be.
      U kunt uw medewerker verwijzen naar deze pagina, waar de procedures in detail uitgelegd staan. Wanneer de kaart geblokkeerd is, ontvangt u een vervangbestelling die u moet bevestigen via uw MyEdenred-webruimte.

Belangrijk

De kaart zal vervolgens onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een onomkeerbaar proces.

De nieuwe kaart zal aangemaakt worden van zodra aan de betalingsvoorwaarden van uw contract voldaan is en wordt dan binnen de 10 werkdagen verzonden.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 5
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.