Opgelet!
Activeer enkel de kaarten die effectief ontvangen zijn. Zo voorkomt u misbruik van de kaart en het daarbij horende saldo. Hierdoor zou de kaart immers geblokkeerd moeten worden om zo een nieuwe kaart aan te vragen (meer info).
Om verschillende kaarten van dezelfde bestelling te activeren, meldt u zich aan op uw klantenwebruimte op www.MyEdenred.be.
Klik onder “Bestellingen” op “Voorgaande bestellingen”. Daarna drukt u in het veld “Mijn te activeren kaarten bekijken” op de knop om de kaartbestellingen terug te vinden. De bestelreferentie vindt u terug in de linkerkolom.
Vervolgens klikt u op het icoontje om de kaarten van die bestelling te activeren.
Om een kaart van een specifieke werknemer te activeren, meldt u zich aan op uw klantenwebruimte op www.MyEdenred.be.
Klik onder “Onderneming” op “Mijn medewerkers”. Naast de titel "Naam"(of "INSZ") ziet u een filterknop waarmee u op naam kan filteren.
Dubbelklik op de medewerker om zijn medewerkerfiche en kaartinformatie te zien.
Klik vervolgens op "Activeren" om het activeringsproces van de kaart te beëindigen.
Opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.