De kaart van mijn medewerker is beschadigd

Procedure voor vaste werknemers

Indien de kaart van uw medewerker beschadigd is, dient uw medewerker zijn/haar kaart te blokkeren.

Er zijn twee manieren om dit te doen:

  1. Online via de Persoonlijke Webruimte op www.MyEdenred.be.
  2. Per telefoon via onze interactieve spraakserver op het nummer 02/702.20.02

De kaart zal dan onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een onomkeerbaar proces.

U, als werkgever, dient vervolgens de bestelling van de vervangkaart te bevestigen via uw klantenruimte op www.MyEdenred.be.

De nieuwe kaart zal aangemaakt worden van zodra de betalingsvoorwaarden voldaan zijn en zal binnen de 10 werkdagen verzonden worden.

De geldigheid van de elektronische cheques zal tevens met 10 werkdagen worden verlengd en het beschikbare saldo dat op een rekening staat wordt automatisch gelinkt aan de nieuwe kaart.

 

Procedure voor uitzendkracht

Indien de kaart van uw medewerker beschadigd is, dient uw medewerker zijn/haar kaart te blokkeren. Opgepast, indien u, als werkgever, de kaart van uw medewerker opschort kan er geen nieuwe kaart besteld worden.

Er zijn twee manieren om dit te doen:

  1. Online via de Persoonlijke Webruimte op www.myEdenred.be.
  2. Per telefoon via onze interactieve spraakserver op het nummer 02/702.20.02 – kies optie 2

De kaart zal dan onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een onomkeerbaar proces.

Van zodra de kaart geblokkeerd werd dient uw medewerker de nieuwe kaartbestelling en het leveringsadres te bevestigen via zijn persoonlijke webruimte op www.MyEdenred.be. Eens de nieuwe kaartbestelling en de persoonlijke gegevens bevestigd werden zal uw medewerker een factuur ter waarde van 1 maaltijdcheque per e-mail ontvangen.

Uw medewerker dient bij de betaling steeds de gestructureerde mededeling te gebruiken. Indien deze gestructureerde mededeling niet gebruikt, verkeerdelijk gebruikt of in de vrije mededeling gezet wordt, dan zal dit bedrag automatisch teruggestort worden en zal de nieuwe kaart niet geproduceerd worden.

De nieuwe kaart zal aangemaakt worden van zodra wij de betaling geregistreerd hebben en zal binnen de 10 werkdagen verzonden worden naar het thuisadres van uw medewerker.

De geldigheid van de elektronische cheques zal tevens met 10 werkdagen worden verlengd en het beschikbare saldo dat op een rekening staat wordt automatisch gelinkt aan de nieuwe kaart.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.