De kaart van mijn medewerker is verloren of gestolen

Er zijn twee manieren om een nieuwe kaart te bestellen:

    1. Bestel een nieuwe kaart online via uw KlantenWebruimte op MyEdenred.be.


      U kunt een nieuwe kaart voor uw werknemers bestellen via de bestelknop die beschikbaar is via "Mijn onderneming" > "Mijn medewerkers" > icoontje "actie".

      Klik vervolgens op de knop "Nieuwe kaart bestellen"

      Als de Edenred-kaarten van uw medewerkers naar het thuisadres gestuurd worden, controleer dan altijd het adres voordat u de bestelling bevestigt.

       

    2. Uw medewerker blokkeert zijn/haar kaart

      Dit kan via telefoon (IVR) op 02 702 20 02 of via zijn/haar persoonlijke webruimte op MyEdenred.be.
      U kunt uw medewerker verwijzen naar deze pagina, waar de procedures in detail uitgelegd staan. Wanneer de kaart geblokkeerd is, ontvangt u een vervangbestelling die u moet bevestigen via uw MyEdenred-webruimte.

Belangrijk

De verloren/gestolen kaart zal vervolgens onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een onomkeerbaar proces.

De nieuwe kaart zal aangemaakt worden van zodra aan de betalingsvoorwaarden van uw contract voldaan is en wordt dan binnen de 10 werkdagen verzonden.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 6
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.