De kaart van mijn medewerker is verloren of gestolen

Procedure voor vaste werknemers

In geval van verlies of diefstal van de kaart dient uw medewerker zijn/haar kaart te blokkeren.

Er zijn twee manieren om dit te doen:

  1. Online via de Persoonlijke Webruimte op www.MyEdenred.be
  2. Per telefoon via onze interactieve spraakserver op het nummer 02/702.20.02

De kaart zal vervolgens onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een onomkeerbaar proces. Mocht men de kaart nadien terugvinden, dan kan deze niet opnieuw geactiveerd worden.

U, als werkgever, dient vervolgens de bestelling van de vervangkaart te bevestigen via uw klantenruimte op www.MyEdenred.be.

De nieuwe kaart zal aangemaakt worden van zodra aan de betalingsvoorwaarden voldaan is en wordt dan binnen de 10 werkdagen verzonden.

De geldigheid van de elektronische cheques wordt tevens met 10 werkdagen verlengd en het beschikbare saldo dat op de Edenred-rekening staat wordt automatisch gelinkt aan de nieuwe kaart.

 

Procedure voor uitzendkrachten en werknemers werkzaam in de uitzendsector

In geval van verlies of diefstal van de kaart dient uw medewerker zijn/haar kaart te blokkeren.

Er zijn twee manieren om dit te doen:

  1. Online via de Persoonlijke Webruimte op www.myEdenred.be
  2. Per telefoon via onze interactieve spraakserver op het nummer 02/702.20.02

De kaart zal dan onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een onomkeerbaar proces. Mocht men de kaart nadien terugvinden, dan kan deze niet opnieuw geactiveerd worden.

Van zodra de kaart geblokkeerd is, dient uw medewerker de nieuwe kaartbestelling en het leveringsadres te bevestigen via zijn persoonlijke webruimte op www.MyEdenred.be.

Eens uw medewerker de nieuwe kaartbestelling en de persoonlijke gegevens bevestigd heeft, zal uw medewerker per e-mail een betalingsaanvraag ter waarde van 1 maaltijdcheque ontvangen.

Uw medewerker dient bij de betaling steeds de gestructureerde mededeling te gebruiken. Indien deze gestructureerde mededeling niet gebruikt, verkeerdelijk gebruikt of in de vrije mededeling gezet wordt, dan storten wij dit bedrag automatisch terug en zal de nieuwe kaart niet geproduceerd worden.

De nieuwe kaart wordt aangemaakt van zodra wij de betaling geregistreerd hebben en zal binnen de 10 werkdagen verzonden worden naar het thuisadres van uw medewerker.

De geldigheid van de elektronische cheques wordt tevens met 10 werkdagen verlengd en het beschikbare saldo dat op de rekening staat wordt automatisch gelinkt aan de nieuwe kaart.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 3
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.